Pages

07 April 2012

Sudah sampai masanya untukku melupakan...aiseh..apa kes???

*********************************************

Sepatutnya sekarang tengah buat research proposal..alhamdulillah, sekarang baru dapat gambaran jelas tantang tajuk yang cikgu bagi kat aku. Cikgu suggest jak pun for me to do that particular study, tapi aku xreti nak cakap aku xnk wat tajuk tu..Jadi untuk lebih sebulan aku tak fikir terus tentang proposal tu. Submission Mei nanti. Jadi lepas cuti ni, aku nak submit draft. 

Banyak juga yang aku fikirkan sebelum ni..especially,objektif kajian..sbb selagi aku tak tau tu, selagi tu la aku xdpat nak buat.. Alhamdulillah, sekarang dah dapat gambaran jelas. Sebab ni individual task, aku lebih brsemangat nk buat, jadi ku kena wat yang terbaik..aku xdapat tahan dengan group task.,meletihkan, lagi2 kena bergaul dengan orang..payah betul..

Being a loner...it's comfortable..peaceful..i'm lovin' it..

But then, doing Human Resource Development...apa yang telah aku lakukan??? tetiba rasa macam semuanya adalah mimpi.......mimpi ngeri ka mimpi indah, jawapannya tunggu graduation next year...insyaALLAH..for the time being, ikut je flow, just TRY, to do my best..






No comments:

Post a Comment

Terima Kasih atas pandangan dan kritikan anda. :-)